Villáminterjú Bolvári Danival

2015.11.04 12:24

    A nyáron négy új játékos érkezett a csapathoz, az ősz folyamán folyamatosan megismerhetjük őket, Blázsovics Péter Kazincbarcikáról, Németh Zsolt Szlovákiából, Vladislav Kotin Oroszországból, Bolvári Dániel pedig Veszprémből érkezett a sümegiekhez.

Elsőként Danival beszélgettünk, akiben remek csapatembert ismerhetünk meg, valamint média szerepléseinek köszönhetően plusz ismertséget is hozhat majd a csapatnak. A rutinos veszprémi center, szeptemberben csatlakozott a csapathoz. Kisebb kihagyás után tért vissza a teremröplabdához.

Miért Sümegen fogtál újra labdát? Hogyan kerültél a csapat közelébe?
-Már régóta játszottam a gondolattal, hogy röplabdázni kéne megint. Hívtak már többször is Sümegre. És most úgy alakult az életem, hogy belefér a röplabda. Hova máshova!!?

Volt sok ismerősöd a csapatban mielőtt ideigazoltál?
-Inkább úgy mondanám, hogy volt sok ismerős arc. Volt pár ember akit személyesen is ismertem.

Volt egy kis szüneted a röplabda karrieredben, mivel foglalkoztál az elmúlt pár évben?
-Miután nem röpiztem már Veszprémben, Budapestre költöztem. Ott próbáltam érvényesülni. Dolgoztam, suliba jártam és röplabdáztam is a Budapest bajnokságban.

A valóságshow- s szereplésedből tudtál profitálni?-mit?
-Nem igazán érdekel, érdekelt a dolog. Amit profitáltam az egészből azok csak az élmények.

A minap a játék határok nélkül csapatában láthattunk a televízióban. Mesélsz erről kicsit?
-Tyű ha! Mi is érdekelné az embereket? Mivel Kínában volt a forgatás ami három hétig tartott, ráadásul egy egzotikus szigeten 5 csillagos tengerparti szállodában sok remek ember társaságában. A mindennapos játék adta izgalmakkal és élményekkel teli -néha fárasztó forgatások. Rengeteg élményt adtak. Sok finom étel(ami néha visszaköszönt) Ahhoz, hogy a csapatba kerületem sok szűrőn kellett átesnem. Ügyességi feladatok voltak a válogatókon. Egy két csapat, de főleg egyéni feladatok voltak. Élveztem!

Ebben az időszakban abszolút nem sportoltál? - vagy szóba jöttek más sportágak is?
-Röplabda után még jó néhány évig jártam úszóedzésre. Amíg nem voltam röplabda közelében azért sokszor hiányzott a labda ütögetése is.

 

" tudásommal és a lelkesedésemmel szeretném erősíteni a csapatot. "

Most, hogy újra edzésbe álltál , hogy érzed? fel tudod venni újra a ritmust? miben lehetsz leginkább a csapat segítségére?
-Ahogy ismerem magam a ritmus felvételével nem lesz gond, csak az a kérdés, hogy mennyi időnek kell eltelnie, hogy újra „formába lendüljek.” Nem vagyok már húsz éves, de mikor a pályára lépek kortalannak érzem magam, ezt az izmaimnak is el kéne magyarázni :-)Én a tudásommal és a lelkesedésemmel szeretném erősíteni a csapatot. A lelkesedés megvan a tudásomat vissza kell hoznom.

Volt már pár bajnoki amin szerepeltél, hogy érzed magad a csapatban?
-A beillszkedéssel nem szokott problémám lenni. Minden tiszteletem a régebbi játékosoké. Nekik kell elfogadni engem. Remekül érzem magam edzésen és meccsen is egyaránt.

A keretben négy center van, meg kell küzdeni a kezd tagságért, hogy látod menni fog?
-Szeretek küzdeni. Én úgy gondolom menni fog. Ügyes mind a három játékos. Ha nem is kerülök be, de legalább egymást húzzuk. Már ezzel segítem a csapatot.

Jelentős rutinnal rendelkezel, elfogadják társaid a tanácsokat?- hallgatnak rád a fiatalok?
-Nem vagyok egy nagy tanács osztogató. A meccs közbeni észrevételeimet meg szoktam osztani csupán csak javaslatként. Külön külön mindenki ügyes. Csapattá kell érni. Amit tudok megteszek!

Mi az oka, hogy egyenlőre nem sikerült kiugró eredményt elérni, a nálatok papíron erősebb ellenfél ellen?- min kellene változtatni?
-Ahogy az előbb is említettem csapattá kell válni. A pályán nem személyes problémák vannak. Ha egy játékosnak problémái vannak ki fog hatni mindenkire. Szerintem ezen kéne változtatni. A szakmai részéről az Edzőt kell kérdezni :-)

Szerinted mire hivatott ez a keret az idei bajnokságban, kupában?
-A csapat jó! Tényleg jók vagyuk. El kell hinnünk. Nem csak meccs, hanem edzés közben is. Sokra vagyunk képesek. Szerintem lesz pár meglepő dolog a bajnokság alatt.

Hosszú távra tervezel Sümegen?
-Nem szoktam tervezni. Amíg a csapat fejlődését szolgálom maradni szeretnék.

Dani sajátmárkás gördeszkalapokat gyárt amikor nem röpizik

Mivel foglalkozol civilként? honnan a Cirus név?
-Gördeszkalapokat gyártok. Aminek a márkaneve:CIRUS. Így nevezték a kutyámat akit nagyon szerettem.

Végül pár villámkérdés
Strand vs. Terem?
-Nyáron strand

Főváros vs. Vidék?
-Vidék

Bambusz vs. Fenyő?
-Bambusz

Duna vs. Balaton?
-Mosoni vagy sima?

Kína vs. Kolumbia?
-Kolumbia(gyönyörű a természet)

Mit üzensz a csapat szurkolóinak?
-Mindig nyerni szeretnénk. Hajrá SÜMEG! És jól esik, hogy ott Vannak.